Zadzwoń teraz.
W dzisiejszym, pełnym wyzwań świecie, coraz bardziej cenimy oszczędność czasu i wygodę. W odpowiedzi na potrzeby współczesnych przedsiębiorców kilka miesięcy temu wdrożyliśmy w naszym biurze rachunkowym eSZOK – Elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta. Za pomocą prostego w obsłudze Panelu Klienta przedsiębiorca w łatwy i szybki sposób przekazuje wszystkie niezbędne dokumenty do biura. Jak działa system eSZOK? Jakie funkcjonalności znajdują się w panelu klienta? I co najważniejsze – jak w trzech prostych krokach przesłać faktury do księgowego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszym artykule.
Elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta (eSZOK) to nowoczesne narzędzie usprawniające współpracę między biurem rachunkowym a przedsiębiorcą. Dzięki integracji z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) użytkownicy mogą bez przeszkód eksportować i importować e-faktury bez dodatkowych opłat, co przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy. System składa się z kilku modułów, z czego – z perspektywy przedsiębiorcy – najistotniejszy jest Panel Klienta.
Pulpit klienta eSZOK pozwala na wygodne zarządzanie dokumentami i bezpośrednią komunikację z biurem rachunkowym. Za pomocą pulpitu można między innymi wystawiać faktury sprzedażowe, przesyłać dokumenty księgowemu oraz kontrolować deklaracje i dane finansowe.
Przedsiębiorca ma zatem stały dostęp do dokumentów swojej firmy – może sprawdzać i wystawiać faktury o każdej porze i z dowolnego miejsca. Po zalogowaniu do Pulpitu można błyskawicznie przesyłać pliki, takie jak faktury zakupu, sprzedaży czy wyciągi bankowe i to bezpośrednio z komputera lub smartfona. Co ważne, generowanie i wysyłka faktur do KSeF są pozbawione limitów abonamentowych.
Pulpit klienta zintegrowany jest z systemem Comarch ERP Optima, co pozwala na bieżące przesyłanie i odbieranie kluczowych informacji, takich jak: deklaracje (PIT, VAT, CIT, ZUS), płatności, rozliczenia z biurem rachunkowym, zestawienia finansowe, listy płac i informacje o pracownikach. Masz dostęp do nowych deklaracji zanim księgowy zdąży Cię o nich poinformować.
Za pomocą pulpitu przedsiębiorca może także na bieżąco kontrolować i analizować sytuację w firmie. System wyświetla należności, zobowiązania, płatności księgowe, a nawet nieobecności pracowników.
Największą zaletą pulpitu eSZOK jest sprawna wymiana dokumentów i informacji między przedsiębiorcą a biurem. System automatycznie powiadamia e-mailem lub sms-em o nowych wiadomościach czy komentarzach, co pozwala na szybkie i bezproblemowe rozwiązanie wszystkich kwestii księgowych.
Pulpit klienta eSZOK dostępny jest dla wszystkich przedsiębiorców, z którymi współpracuje nasze biuro rachunkowe.
Dlaczego warto z niego korzystać?
Dostawca oprogramowania przygotował wiele filmików instruktażowych umieszczonych w serwisie YouTube. Zachęcamy również do kontaktu z nami – chętnie wyjaśnimy pojawiające się wątpliwości – zarówno mailowo (kontakt@biurowk.pl), jak i telefonicznie (575 732 570).
Wnioski, które dawniej osobiście trzeba było dostarczyć do urzędu, dziś wysyłamy online. Nie potrzebujemy już papierowej recepty, tylko jej kod. Idąc na wybory, nie musimy mieć przy sobie fizycznego dowodu osobistego, tylko aktywną aplikację mObywatel. Świat idzie do przodu, a więc i usługi księgowe nie mogą zostać w tyle. Zachęcamy do otworzenia się z nami na nowe możliwości!
Jak oceniasz ten wpis?
Kliknij na gwiazdki, żeby ocenić.
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów 8
Nikt jeszcze nie ocenił. Bądź pierwszy!
Przykro nam, że wpis okazał się dla Ciebie nieprzydatny.
Pozwól nam się poprawić!
Daj znam znać o czym chciałbyś przeczytać.